follow || Instagram

Jan 1, 2014

love

Assalamualaikum . hi !

today is January,1st  2014.. IT'S A BRAND NEW YEAR EVERYONEEEEEEEEEE.

HAPPY 2014 Y'ALLS.

my new year wish/hope? no.. I don't have any because I always fail to work my ass for a wish. so there's no brand new me brand new you brand new us or whatsoever.

* * *

Dec, 30 2013.

was celebrating Emy's birthday with all my best friends. I didn't expecting Mirol to join us due to a reason but he did came at last. geram betul aku dengan Mirol. dah  2 tahun tak jumpa since he went to a boarding school. bila dapat jumpa dapat lah aku melepaskan rindu dan marah yg dah lama terpendam dalam lubuk hati aku ni. cehh ayat...seriously, rasa macam takda beza pon dan tak janggal langsung.biasanya kalau ber best friend dengan orang yg lain jantina bila dah lama tak jumpa mestila rasa janggal or segan . kan?  cakap pon 'cover-cover'. but not us.  the six of us still can make joke of each other ! 4 jam kitorang bersembang non-stop sebab dah lama tak jumpa.kitorang sempat juga bincang pasal kahwin bagai, mentang-mentang dah habis sekolah . aku tersangat happy sebab boleh berkumpul semula dengan diorang.

I'm so grateful to have them in my life. I love you besties...hope our friendship will long-lasting until Jannah.

lots of love,
J


No comments:

Post a Comment