follow || Instagram

Jan 26, 2014

shopping

hi !

tajuk hari ni adalah shopping ! a typical girl's passion indeed.

honestly, aku jarang shopping sebab a) aku masih seorang pelajar dan obviously still beg my parents for money. b) aku masih tinggal dengan parents.

i guess everyone understand  reason a).

kenapa aku bagi reason b), masih tinggal dengan parents?

sebab aku lebih suka barang-barang keperluan rumah especially cooking appliances dan apa-apa yang berkenaan dengan barang dapur. trust me I don't own nafsu yang tinggi untuk stuffs such as clothes, shoes etc. aku pon tak tahu kenapa aku macam ni. kadang-kadang nak juga jadi macam teenage girls yang lain ( pandai dress up , selalu pergi shopping, pandai make up. aku ni cream muka pon tak reti pakai apatah lagi make up. nenek aku selalu kata aku ni tak pandai bergaya. sobs sobs). mungkin sebab aku rasa beli barang-barang macam tu membazir kot. aku pon malas nak tulis banyak pasal ni so lets proceed  kepada barang yang aku suka.

kalau pergi mall , mata aku selalu tertarik dekat store yang jual barang-barang rumah including baby store (mostly benda yang aku suka dekat store jenis ni ialah strollers).

aku selalu berharap ada rumah sendiri secepat mungkin selepas aku tamat belajar. sebab aku nak beli barang-barang rumah banyak-banyak. wahh bestnya !   benda yang paling aku nak ialah pan // periuk yang colorful. spoons//forks yang shining.


nanti aku update lagi lah . tiba-tiba takda idea.


p/s : my heart cannot stop missing someone. slap me please

No comments:

Post a Comment