follow || Instagram

Jan 2, 2014

them

hi !

so sekarang pukul 12.15 a.m. aku masih di depan laptop stalking and investigating people and the world while group chatting via wechat. sementara tu si Oren tidur belakang laptop, si Cak tidur bawah kerusi, Si Tim tak dapat dikesan dan Si Ucen aka Uten tidur dekat loteng agaknya.

Si Ucen kena buli lagi sampai kaki bengkak dan berdarah..

Emy hantar cat emoticon dkat wechat dan time tu si Oren(my baby kitten) tengah main-main kat sebelah aku. Lepas tu dia pandang je aku punya screen tab. aku pon pandang dia..dia naik atas tab.aku pandang.then dia tepuk-tepuk screen tu macam nak tarik gambar kucing dalam tu. tapi tak dapat. dia pandang lagi. tepuk-tepuk lagi and he eventually surrender.

* * *

so demam, selsema dan batuk dah berkurang . Alhamdulillah.
aku tak tahu la sama ada aku allergic pada brownies or what. 3 hari lepas aku makan walnut brownies. malam tu aku demam. tapi sebelum tu aku tengah selsema tapi takda lah teruk sangat. last time aku makan brownie yg sama kalau tak silap, pon aku dapat demam lepas tu. lebih kurang seminggu jugak aku demam sebab time tu aku makan banyak sebab beli yg whole so aku ni yg memang tersangat sukakan coklat makanlah dengan banyak sekali. tapi sebenarnya brownies tak sedap pon, seriously......





p/s: Days 24 - still searching for my armpit hair clipper. sigh.


xoxo,
J





No comments:

Post a Comment