follow || Instagram

Dec 28, 2013

WTH

home.home.home.

i'm home !!! hey i'm home!!!!!

so minggu depan sekolah bermula. nasib baik aku dah habis sekolah. hehe. seghhonoknya. adik aku yang sorang tu dah masuk Form 1 minggu depan. lagi seorang baru darjah 4. oh aku ada lebih kurang 5 bulan cuti sebelum aku masuk universiti ke matriks ke atau apa-apa je la.so plan aku sepanjang cuti ni  cuma membaca dan tengok movies dan pet my cats. my mom asked me to find a job but you know..me.. job...no... malas pula rasanya nak kerja. tengok lah dulu... my grandma offered me ambil lesen kereta dengan syarat aku kena duduk kat kampung sehingga selesai belajar memandu..aku tolak offer tu. 3 bulan duduk kat kampung , ughhh lama tu.. actually kampung aku tu bukan kampung tapi Felda. rumah felda tu rapat-rapat , tu yang tak seronok tu. kalau lah moyang aku dulu tak apply kan rumah felda untuk anak-anak dia mesti sekarang nenek aku tak duduk kat situ.. aku teringin sangat nak ada kampung yang macam kampung..

* * *

Belakangan ni I keep dreaming of someone. Someone who used to be my best friend many years ago. That someone is a guy. A guy who I hated the most after his come back. Those who read my blog please jangan tanya siapa dia. tiada siapa perlu tahu siapa dia meskipun siapa dia tahu siapa dia. Obviously that guy wasn't Amirul fullstop

tadi time aku tengah loading movie, aku tertidur .aku mimpi dia lagi.  it was a sweet dream though. I love the way he treated me in the dream. He's tender and such a perfect guy. Well it was just a dream. In reality he's kind of .. hmmm... never mind.


ok bye

xoxo J





No comments:

Post a Comment