follow || Instagram

Dec 16, 2013

December

7.35 a.m.

hi !

sekarang ni aku masih duduk di rumah nenek di Negeri Sembilan. nak update blog ni payah sikit sebab aku agak busy jaga adik-adik dan kucing-kucing aku as my parents weren't around. I have to take care of everything...

so cuti kali ni I've learnt so many things. ex: memasak, kemas rumah sikit-sikit dan jaga adik-adik..aku pon tak tahu macam mana aku boleh nak belajar semua benda tu sebab sebenarnya aku ni seorang yang pemalas.

(waktu aku tengah update blog ni , si Tim dan Ucen kepoh betul nak masuk bila aku! si Tim tu lah yang suka cium orang)

malam tadi aku main bina ayat menggunakan satu perkataan dan main tulis 6 perkara yang menggunakan huruf yang diberi. okay ini hanyalah aktiviti waktu lapang yg nenek aku buat. so kami (cucu-cucu) akan main ni waktu malam. setiap ayat yang betul worth RM1 so tulis lah banyak mana yang sempat. walaupon aku ni dah habis SPM tapi aku ni bab membina ayat ni lah yang aku tak reti. aku kalah. adik aku yang baru habis UPSR tu jugak yang menang. hahahah. teruk betul aku.


p/s : i hate social website actually and i gonna tell the reasons later and the reason why i am still blogging


lots of love,
J

No comments:

Post a Comment