follow || Instagram

Dec 9, 2013

TRIP Part 2

hi !

cehh macam lah ada orang baca siap nak ber-hi! hi!
whatever :P


so today I'm gonna continue about the trip.

lepas ke taman rama-rama, we went straight to our accommodation at Tanjung Bidara. kitorang duduk dekat dalam dorm. teringat zaman kat asrama dulu-dulu. dulu, aku duduk kat asrama sebulan pon dah macam apa dah. pehh senior dia semua bajet gilosss. okay sambung pasal trip tu...dorm aku kat atas sekali.. takda lift but it wasn't a big deal pon..  tempat tinggal kitorang(aku dan classmates)  betul-betul kat tepi pantai.. best gila! aku plan  nak ajak sesiapa pergi pantai lepas letak barang-barang dalam dorm , tapi aku tengok all my classmates were totally exhausted and they need a quick rest before next activity. aku jenis yang suka berjalan. kalau dah sampai tempat yang aku tak pernah pergi kalau boleh sampai ke lubang cacing aku nak explore. aku tak suka bila kata nak pergi holiday tapi bila sampai kat hotel terus duduk dalam hotel tak pergi mana-mana.. (kalau gi holiday dengan family , perkara macam ni mesti terjadi punyalah) tapi apakan daya, nak tak nak kena lah lepak sama kat hotel tu je.. I don't care kalau ke mana-mana seorang diri tapi masalahnya parents gua might not give permission punya lah I bet. tapi aku dah rancang nak travel oversea time aku 25 tahun nanti. travel sensorang pon aku tak kisah tapi time tu kalau aku ada boyfriend,  bagus jugak kalau aku heret dia travel dengan aku.. boleh dia angkat backpack aku nanti. cehhhh.... hahahah I'm not that cruel tho.. kalau travel dua orang pon best  jugak kan.. kalau boleh aku nak pi tempat yang ada banyak bangunan bersejarah , ex: Rome ,Berlin etc...aku minat sejarah. aku pernah jugak bercita-cita nak jadi ahli sejarah tapi family aku tak galakkan sangat.. that's why i don't have any ambition and i hate when people ask me what i want to be when i've grown up because i really really don't have any answer for that question.okay sorry .. aku ni dah keluar  dari tajuk.. oh pasal kat dorm . i was like "okay nevermind, kalau takde siapa-siapa nak pergi pantai" dan aku a little bit macam cacing kepanasan dalam dorm. aku asyik jalan sana jalan sini, seriously time tu aku bosan. aku ni memang selagi tak penat aku tak boleh nak duduk diam.. lepas tu aku ternampak dari tingkap yang kawan-kawan lelaki yg ikut trip (2 orang je yg ikut) heading to the beach.  and again I was like asdasfdsafhjskhfjksh. seronoknya jadi lelaki seronoknya jadi lelaki seronoknya. hati aku memberontak gilerrr. aku tetap nak pergi pantai. so aku paksa best friend aku yg satu ni . so kitorang turun bawah dan cari jalan nak pergi beach and guess what the only way to the beach adalah dengan keluar ikut pintu depan and we dont have any gut untuk keluar dari kawasan tu.. sebenarnya aku takut kalau cikgu marah..so kitorang naik balik dan duduk dalam dorm sampai pukol 7.30 p.m. macam tu..



sampai sini yang dapat aku tulis untuk post kali ni. sebenarnya aku nak tulis panjang lagi, tapi aku dah banyak keluar dari topik so ciao dulu .

p/s: dalam part 1 aku ada cakap aku dapat guna basikal for free and thanks to my BFF. actually thanks to my BFF and friends . XX

bye.

lots of love,
J

No comments:

Post a Comment